Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Camp Rock 2: The Final Jam

Ga naar beneden 
+7
doldanielledol
Suzanne
DemiLovJoe
demilover
Imke
nienkeworld
Marijne
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptyma apr 05, 2010 2:31 pm

ik heb ook geen Disney Chanel,,,
maar in Nederland wordt alles nagesynchroniseerd van Disney (normaalgezien) dat vind ik zooooo irritant
liever gwn ondertiteld ofzow (al kijk ik daar niet eens naar, ben dyslectisch en zou teveel van de film missen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Planet Earth

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptydi apr 06, 2010 7:36 am

Imke schreef:
ik heb ook geen Disney Chanel,,,
maar in Nederland wordt alles nagesynchroniseerd van Disney (normaalgezien) dat vind ik zooooo irritant
liever gwn ondertiteld ofzow (al kijk ik daar niet eens naar, ben dyslectisch en zou teveel van de film missen xD)

Het valt best mee hoeveel er op Disney Channel wordt nagesynchroniseerd. Rolling Eyes
En de film Starstruck was een paar weken geleden ook gewoon in het Engels, maargoed...
Cool, ik ben ook dyslectisch!! Ik was vorig jaar de EMA's aan het kijken en halverwege kwam ik er pas achter dat er geen ondertiteling onder stond, dus ik had er helemaal niet op gelet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptydi apr 06, 2010 9:22 am

Manonny schreef:
Imke schreef:
ik heb ook geen Disney Chanel,,,
maar in Nederland wordt alles nagesynchroniseerd van Disney (normaalgezien) dat vind ik zooooo irritant
liever gwn ondertiteld ofzow (al kijk ik daar niet eens naar, ben dyslectisch en zou teveel van de film missen xD)

Het valt best mee hoeveel er op Disney Channel wordt nagesynchroniseerd. Rolling Eyes
En de film Starstruck was een paar weken geleden ook gewoon in het Engels, maargoed...
Cool, ik ben ook dyslectisch!! Ik was vorig jaar de EMA's aan het kijken en halverwege kwam ik er pas achter dat er geen ondertiteling onder stond, dus ik had er helemaal niet op gelet.

oh, ik veronderstelde dat aangezien ze dat op disneyXD ook doen,,,
k heb een lotgenoot gevonden :O
volgens mij leren wij dislectici onszelf gewoon de taal aan zodat we die dingen niet moeten lezen Razz ik kom er altijd achter dat de ondertiteling is uitgevallen doordat dat er om de 5 minuten komt: excuses voor het ontbreken van de ondertiteling
k kijk al niet meer naar ondertiteling sinds ik 12 ben geloof ik o_0 misschien daarvoor zelfs al Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptydi apr 06, 2010 1:45 pm

Imke schreef:
Manonny schreef:
Imke schreef:
ik heb ook geen Disney Chanel,,,
maar in Nederland wordt alles nagesynchroniseerd van Disney (normaalgezien) dat vind ik zooooo irritant
liever gwn ondertiteld ofzow (al kijk ik daar niet eens naar, ben dyslectisch en zou teveel van de film missen xD)

Het valt best mee hoeveel er op Disney Channel wordt nagesynchroniseerd. Rolling Eyes
En de film Starstruck was een paar weken geleden ook gewoon in het Engels, maargoed...
Cool, ik ben ook dyslectisch!! Ik was vorig jaar de EMA's aan het kijken en halverwege kwam ik er pas achter dat er geen ondertiteling onder stond, dus ik had er helemaal niet op gelet.

oh, ik veronderstelde dat aangezien ze dat op disneyXD ook doen,,,
k heb een lotgenoot gevonden :O
volgens mij leren wij dislectici onszelf gewoon de taal aan zodat we die dingen niet moeten lezen Razz ik kom er altijd achter dat de ondertiteling is uitgevallen doordat dat er om de 5 minuten komt: excuses voor het ontbreken van de ondertiteling
k kijk al niet meer naar ondertiteling sinds ik 12 ben geloof ik o_0 misschien daarvoor zelfs al Razz

lijkt me soms wel vervelend als ze zo snel praten, meestal kan ik het ook wel volgen zonder ondertiteling

ik vind dat nasynchroniseren ook zo irritant, ze hebben het nu ook gedan bij iCarly, dus dat ga ik maar op youtube kijken, anders heb je van die irritante stemmetjes en die monden die zo raar bewegen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
mautje-jb-love




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-04-10
Leeftijd : 28

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptyvr apr 16, 2010 5:38 am

Wanneer komt Camp Rock 2 op Disney Channel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jonasbrothers.nl
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptyza apr 17, 2010 2:59 am

mautje-jb-love schreef:
Wanneer komt Camp Rock 2 op Disney Channel?
in amerika waarschijnlijk in de zomer, en in hitkrant stond een tijdje geleden dat die in nederland in september zou komen, maar aangezien dat datum in amerika nog niet bekend is, is dat niet echt betrouwbaar
Terug naar boven Ga naar beneden
demilover

demilover


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-03-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : =]

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptyvr apr 23, 2010 8:30 am

Volgens mij is hij wel leuker dan Camp Rock 1 Smile
Want je ziet het al van sneek peaks enzo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/mervelovato
JoeJonas'SGirl

JoeJonas'SGirl


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-07-10
Leeftijd : 38
Woonplaats : zaandam

Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Emptyma jul 05, 2010 9:53 am

ja ik denk dat camp rock 2 ook leuker is dan deel 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camp Rock 2: The Final Jam   Camp Rock 2: The Final Jam - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Camp Rock 2: The Final Jam
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Camp Rock.
» Camp Rock 2 - Can't Back Down
» Jemi al tijdens Camp Rock 2
» Camp rock2 It's on...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Demi Lovato :: Films & series-
Ga naar: