Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 laura in tha house!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Laura

Laura


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 11-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: laura in tha house!   laura in tha house! Emptydo maa 11, 2010 6:25 am

hey hoi!
aangezien het de bedoeling is je voor te stellen, zal ik dat eventjes netjes doen.
ik ben laura, ben bijna 14 jaar, en ben een vriendin van meghan en djamilla.
ik woon in ede (gelderland), en zit op het vwo (derde jaar)
ik ben sinds camp rock en sinds get back uit was, echt fan geworden van demi. ik luisterde best veel naar haar muziek, maar sinds here we go again uit is, wordt het alleen maar erger, (wat overigens helemaal niet erg is!)
mijn grote hobby's zijn mode, muziek (ik speel piano en gitaar, en hou ervan om lekker mee te blèren), schrijven en lezen.
als je vragen hebt ofzo, stel ze gerust.
heb eerlijk gezegt geen idee wat ik hier verder nog neer moet zetten, haha.

XOXO Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
http://laurajo-anne.tumblr.com
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: Re: laura in tha house!   laura in tha house! Emptydo maa 11, 2010 7:59 am

Laura schreef:
hey hoi!
aangezien het de bedoeling is je voor te stellen, zal ik dat eventjes netjes doen.
ik ben laura, ben bijna 14 jaar, en ben een vriendin van meghan en djamilla.
ik woon in ede (gelderland), en zit op het vwo (derde jaar)
ik ben sinds camp rock en sinds get back uit was, echt fan geworden van demi. ik luisterde best veel naar haar muziek, maar sinds here we go again uit is, wordt het alleen maar erger, (wat overigens helemaal niet erg is!)
mijn grote hobby's zijn mode, muziek (ik speel piano en gitaar, en hou ervan om lekker mee te blèren), schrijven en lezen.
als je vragen hebt ofzo, stel ze gerust.
heb eerlijk gezegt geen idee wat ik hier verder nog neer moet zetten, haha.

XOXO Laura


Ik ben echt jaloers op dat je piano en gitaar kunt spelen. ik ben als blij als ik de noten weet te vinden op een piano en gitaar spelen heb ik nog nooit geprobeert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Laura

Laura


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 11-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ede

laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: Re: laura in tha house!   laura in tha house! Emptydo maa 11, 2010 8:04 am

haha het valt heel erg mee.
ik begon'op m'n zesde met piano, ben er toen met 8 afgegaan
ben toen met 9 begonnen met gitaar, waar ik nu een jaar af ben (omdat ik er geen uitdaging meer in zag, en al heel veel dingen kon) en zit nu sinds september weer op piano! op zich valt het heel erg mee, het voordeel aan piano en gitaar is dat als je de basis kan, dat je dan gelijk heeel veel kan spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://laurajo-anne.tumblr.com
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: Re: laura in tha house!   laura in tha house! Emptydo maa 11, 2010 10:28 am

Ind daar heb je gelijk in laura... Ik kan met 1 hand een beetje spelen maar moet ik met 2 handen spelen wordt ik gek... en ik druk altijd in het begin de verkeerde toets in:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: Re: laura in tha house!   laura in tha house! Emptydo maa 11, 2010 10:30 am

Heey welcome! ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





laura in tha house! Empty
BerichtOnderwerp: Re: laura in tha house!   laura in tha house! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
laura in tha house!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog een Laura!
» Danibanani in tha house..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie :: Stel je voor-
Ga naar: