Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Emptydi maa 09, 2010 12:43 pm

Het heeft even geduurd voordat ik door had hoe dit werkte, maar dankzij Fenna snap ik het.... Ik ben heel intelligent hoor, alleen je moet het even in autistentaal brengen... Dus je mag me alles vragen, maar qua technische dingen met je computer moet je toch echt bij een van onze computernerdjes zijn... Rolling Eyes
Maar goed. Ik ben Laurie, 14, bijna 15, en ik ben geen Jonas Brothers fan. Huh? Ja ze bestaan echt, Demi Lovato fans die niet van Jonas Brothers houden.... Sorry. Ik zag Demi in Camp Rock, en toen moest ik echt even weten wie dat meisje met die fantastische stem was... En toen werd ik uiteindelijk medebeheerder van www.demi-lovato.hyves.nl. Later hebben we www.ddlovato.nl gemaakt, met de hulp van Rogier, ook een computernerd. (Ps. Ik heb niks tegen computernerdjes hoor, vindt ze hardstikke aardig, alleen er gaat wat mis qua communicatie...) Ik doe 3havo, ben House verslaafd en kan niet zonder muziek. Ik luister echt naar alles. Meestal rock (Shinedown, Paramore) of John Mayer achtige muziek. Of Jack Johnson en indie bandjes. Tja. Dat was ik zo ongeveer... Verder zit ik op paardrijden en tennis... Ik heb meestal wel mijn mening klaar, dus sorry als ik iemand kwets ofzo, niet mijn bedoeling.... Very Happy Nice to meet you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Cuijk dicht bij Nijmegen

Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Emptywo maa 10, 2010 11:03 am

Hello (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.demilovatofanpage.webklik.nl
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Emptywo maa 10, 2010 11:07 am

heey! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Emptyzo maa 14, 2010 6:18 am

waaaaza, ja ik vond het ook dom dat je minimaal 10 tekens moet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
ShennaJonas

ShennaJonas


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 21-04-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Limburg

Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Emptywo apr 21, 2010 1:26 am

HoiHoi. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://killyourexboyfriend.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?   Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waarom moet dit minimaal 10 tekens lang zijn?!!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe lang is Demi Lovato

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie :: Stel je voor-
Ga naar: