Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Emptydi maa 09, 2010 11:40 am

Ik ben Imke (mag wel duidelijk wezen)
ben 18 jaar (dat maakt mij hier geloof ik een van de oudsten Shocked )

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe dingen (zo ook over Demi; waar ik fan van ben geworden door veeeeeeel te veel op youtube te zitten).
Naast muziek van Demi luisteren luister ik naar verschillende bands (loopt echt ver uiteen)
zo luister ik veel naar 70's en 80's muziek (bryan adams, blood sweat and tears, Alice Cooper)
maar ook naar Selena Gomez, Taylor Swift, Miley Cyrus, Trijntje Oosterhuis, etc.

In mijn vrije tijd doe ik aan wielrennen (als het mooi weer is) en anders fitness. Op campings doe ik altijd mee aan volleybal en ik zwem vaak in de zee (woon dan ook in zeeuwsch vlaanderen)
Ik zit veeel te veel op school (neem elk jaar een extra, niet verplicht vak erbij) maar zo leer je ook nog eens wat mensen kennen =P
Ook speel ik klarinet, eerst bij 4 orkesten maar dat werd wat druk dus heb ik er 2 laten vallen
Zo heb ik elke maand 2 tot 3 concerten.
10 april concert met Trijntje Oosterhuis!! (voor 1250 man ^^; is uitverkocht)

ehm wat kan ik nog eens zeggen,,
ik pas veel op kleine kinderen
Hou regelmatig filmavondjes met vriendinnen
zit in 5VWO (atheneum)
wil later voeding en gezondheid gaan studeren in Wageningen

Dit lijkt me wel genoeg voor nu o_0 ohja,, k typ en schrijf vaak veel te veel maar dat hebben jullie nu vast wel al door Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Emptydi maa 09, 2010 12:20 pm

wat gaaf dat je van zo veel verschillende soorten muziek houdt, die 70s en 80s muziek ken ik niet, maar daar ben ik waarschijnlijk ook wat te jong voor Razz

wel knap dat je zoveel school en dan ook nog wielrennen en klarinet met elkaar kan combineren :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Emptywo maa 10, 2010 2:15 pm

k houd er een druk leven op na =P
maar t is wel leuk hoor,, zo ken ik veel mensen en met mijn orkesten kan ik veel bekende mensen ontmoeten,, ff een paar opsommen:

Jochem van Gelder
Trijntje Oosterhuis
Candy Dulfer
Hans Dulfer
Hans Kazan
Katrina Leskanish (van walkin' on sunshine)
Maaike Widdershoven
Ben Kramer (mag die vent niet maargoed)
Mathieu van Bellen
Maike Boerdam

en nu ga ik weer ophouden want ik ben weer op weg om teveel te gaan typen,,
nu heb ik daar tijd voor want ik ben ziek -_-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Emptydo maa 11, 2010 12:42 am

^^ Woow cool! (: Welkom! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Emptydo maa 11, 2010 7:58 am

Ik zelf ben niet zo van het jaren 70 en 80 muziek. maar het is wil handing als je zoveel luitstert kun je op een feest teminste niet zuren om de muziekk..

hooi..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Gesponsorde inhoud





Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P   Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laat ik me ook maar eens voorstellen dan :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie :: Stel je voor-
Ga naar: