Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tips voor het forum

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptydi maa 09, 2010 11:05 am

Okee ik zit op aardig wat forums/foras en ik wilde misschien wat tips geven voor het forum (vat dit niet op dat ik het niet een mooi/leuk/cool/geweldig forum vind, alleen dingetjes die misschien anders kunnen)

- Dat tekentje met NEW kan misschien iets kleiner (het hoeft niet) maar dan is het misschien net iets overzichtelijker, en misschien kunnen die tekentjes of er een nieuw bericht is of niet anders, zodat mensen kunnen zien of er nog een bericht is geplaatst na hun.
- Misschien kan Films&tv+muziek samen Media worden, dan kunnen er ook boeken bij etc. dat maakt het misschien ook iets overzichtelijker.

Alsjeblieft vind me niet een zeurkous, het zijn gewoon tips en ik moest het gewoon even zeggen, natuurlijk vind ik dit een supercool forum (met een geweldig layout <3) ! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
meghjade

meghjade


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-03-10
Woonplaats : dat hoor je niet te zeggen man

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptywo maa 10, 2010 12:00 pm

bedankt voor je tips, omdat wij nog bezig zijn met het ontwikkelen van dit forum zullen wij in de loop van tijd een andere layout gaan doen.
en dan veranderen we meteen een heleboel dingen.
toch bedankt voor de tip
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/meghjade
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptydo maa 11, 2010 12:26 am

Oké, het ziet er nu trouwens erg mooi uit! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
teamdemi

teamdemi


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 30

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptydo maa 11, 2010 6:29 am

we zijn ook heel trots op onze layoutmaker (:
zij zal ook de layout voor de website maken
alleen moet ik nog een domein kopen,
maar binnenkort zal ik dat doen!

begin april is de website DENK ik wel zo'n beetje klaar,
we zijn nu aan het perfectioneren.

we houden jullie op de hoogte
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ohheyitsdee
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptyma maa 15, 2010 12:57 pm

Ik had nog iets dat misschien wel leuk/handig is, een topicding (ik weet niet hoe het heet) Algemeen. Daar kan je dan bijv. het goede nieuwe topic, het slechte nieuws topic, fotoalbum etc. neerzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptydo maa 18, 2010 10:07 am

Ik zal bij overig
Een fotoalbum topic maken.
Het goede/slechte nieuws topic kan ik altijd nog maken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptydo maa 18, 2010 10:14 am

^owwhjaa inderdaadd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptyza apr 10, 2010 8:00 am

Misschien is het leuk op 1 chat toppic te openen waar de forummers gewoon met elkaar kunnen praten over alles en wat ze maar willlen... En dat er gewoon wel een paar regels zijn zoals meer dat zoveel regels en geen spamm. zo kun je elkaar leren kennen en kunnen we misschien een hegtere groep worden. en dat zijn meetings wasscheinlijk ook minder eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Emptyzo apr 11, 2010 6:16 am

doldanielledol schreef:
Misschien is het leuk op 1 chat toppic te openen waar de forummers gewoon met elkaar kunnen praten over alles en wat ze maar willlen... En dat er gewoon wel een paar regels zijn zoals meer dat zoveel regels en geen spamm. zo kun je elkaar leren kennen en kunnen we misschien een hegtere groep worden. en dat zijn meetings wasscheinlijk ook minder eng.

goed idee Very Happy lijkt mij ook leuk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tips voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips voor het forum   Tips voor het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips voor het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NIEUWE LAYOUT @ FORUM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie :: Vragen & Opmerking-
Ga naar: