Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat maak jij allemaal mee opschool?

Ga naar beneden 
+4
doldanielledol
xDemixJonasbrothersx
Suzanne
nienkeworld
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptydi maa 09, 2010 11:00 am

Nou hier komt mijn duitse levensverhaal, de leukste duitse les ooit AHAHHA -dit is kort samengevat.-

wij kregen zo'n nieuwe Duitse docent, omdat er 1 overspannen was geraakt, en zij lijkt net op een piraat AHAHHA (gaan ze in de klas zingen; piet piraat, piet piraat, schip ahoy hoy hoy) en toen kwam onze leerjaarcordinator met: "als jullie vervelend zijn mag je gezellig in mijn vriendenclub komen, en dan mag je uurtjes met mij vullen." omdat er dus heel weinig duitse docenten te vinden zijn. Dus ik trek me daar niets van aan (ik trek me van niks iets aan HAHAHA) en ik vorige les faaaacking druk, en schrijft ze in het klassenboek: "nienke druk." dus ik helemaal boos en vandaag nog drukker doen. Dus toe gingen ze me met zijn drieën aanvallen, viktor bob & kenneth. gooide kenneth mijn spullen op de grond dus ik buk zo, met mijn hoofd naast bob (als je begrijpt wat ik bedoel) dus bob zo: "aaah aaah aah, lekker." dus ik helemaal dubbel. schrijft ze bob op in het klassenboek. wil ze huiswerk gaan controleren dus ik zo; "mevrouw mag ik wat zeggen." negeert ze me. zeg ik: 'haaloo?!?!" zegt ze: "ja, ik wil ook dingen zegge, dan word ik ook genegeerd." dus ik denk echt van wtf. komt ze later langs gelopen en ik zo: "ik heb briefje." dus ik laat die zien en bob had zijn spullen niet bij. en toen ging dana allemaal praten enzo en toen zei ze: "als je niks beters te doen hebt dana, mag je eruit." dus bob zo: "YES IK HOEF ER NIET UIT." en toen zei ze: "neem bob even mee." AHAHAHAHHAHAHAH en kars zon ander kind uit me klas: "en nienke dan?!!" zegt ze: "nienke heeft haar spullen bij." dus ik vethard lachen. en toen had ze me nog een keer in het klassenboek opgeschreven.

dus ik krijg misschien zo'n gesprekje van omdat ik te druk ben

ojaa, en glenda en ik zaten steeds naar elkaar middelvingers te sturen, ahahaha en van: "glenda, doe me een plezier en gooi jezelf weg. AhHAHHAHA"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptydi maa 09, 2010 12:46 pm

mwhahaha dat is best wel grappig enzoo

wij hadden ook zo'n docent die geen les kan geven, maar dan voor economie dus die is ontslagen en nu hebben we een nieuwe

hij komt uit twente (ik heb niks tegen twentenaren hoor) maar hij is best dom, dus een paar jongens uit mijn klas zeggen: ja wie heeft er gewonnen van fc twente, wordt die gast helemaal boos enzo Razz
en wij hebben op school van de electrische borden waar je dan met een electrische pen op schrijft, maar die pen deed het niet, zegt zo'n meisje: misschien is de vulling op Razz en hij zei van owh dan moet ik misschien een nieuwe vulling halen
echt dom
en hij loopt heel erg op zn tenen en gaat 3x hetzelfde proberen uit te leggen Razz
ohja en bij de 1e les ging hij zich voorstellen, dus we mochten met vragen komen, vraagt er iemand bent u maagd, zegt ie nee sinds een paar weken niet meer (hij is 29 jaar)

bij die vorige docent was ook wel grappig, zaten sommige gewoon hun nagels te lakken tijdens te les enzoo Razz en hij zette dan een mega aantekening op het bord per les uit een bestand van word moeten we dat gaan overschrijven en de rest van de les doe je niks XD

maar ik heb al best veel getypt enzoo dus ik ga maar eens stoppen, ik moet ook nog leren voor een geschiedenis so wat ik morgen heb Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
xDemixJonasbrothersx

xDemixJonasbrothersx


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 13-03-10
Leeftijd : 28

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 6:56 am

We kregen voor duits een invaller omdat onze duits juffrouw zwanger was.
Hij was doof dus onze klas gaat daar natuurlijk misbruik van maken.
Echt hij hoorde echt helemaal niks en hij was zo scheel als wat.
Dus in de les werd er muziek opgezet Door mij Demi Lovato & Jonas brothers natuurlijk en we konden makkelijk spieken bij toetsen.
Uiteindelijk is ie maar een tijdje gebleven en kregen we een andere invaller. Helaas was die beter xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/xKimxJonasb
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 7:08 am

dat is wel grappig, opzich wel zielig voor de man maar hoe wil je lesgeven als je niet kan horen wat je leerlingen zeggen :S
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 7:29 am

Echt he, ben je doof HAHAH.

Donderdag ook bij natuurkunde, ik lever mijn STRAFWERK in, dus ik in de les weer vrij druk: "nienke blijf maar even."dus toen kreeg ik weer nieuw strafwerk AHAAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 7:42 am

:O dat is echt flauw heb je net je ene straf klaar krijg je weer de volgende :S
Terug naar boven Ga naar beneden
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 8:15 am

nienkeworld schreef:
Echt he, ben je doof HAHAH.

Donderdag ook bij natuurkunde, ik lever mijn STRAFWERK in, dus ik in de les weer vrij druk: "nienke blijf maar even."dus toen kreeg ik weer nieuw strafwerk AHAAHAH


Dat had ik nou ook een keer alleen dan bij engels gelukkig vond ik mijn strafwerk niet erg want ik had gelijk mijn so geleerd:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 8:49 am

Bij ons geven ze eigenlijk geen strafwerk,, wij zijn zoooo braaf (a)

aangezien ik vorige week ziek was heb ik weinig over school te vertellen,,,
k was et zoo beu thuis dat ik vrijdag dacht naar school te kunnen gaan,,, komt mn moeder met: je mag naar school, maar je mag niet meedoen met gym

zul je zien,, ze gaan volleyballen
lekker irritant om dan aan de kant te zitten (ben nogal sportief ingesteld dus aan de kant zitten is zowieso een marteling). Eindelijk iets waar ik de jongens mee kan pijnigen Twisted Evil (k heb lang op volleybal gezeten dus kan de bal lekker hard tegen ze aan meppen)

met mn gewone kleren aan toch nog een paar ballen gemept (ik kan écht niet stilzitten)

ff ter informatie: mn mentor is de gymleraar en we zijn een redelijk sportieve klas,, bij gym is iedereen nogal hyper Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 10:37 am

Imke dat is dan echt balen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyza maa 13, 2010 10:49 am

ach volgende week weer een mogelijkheid Smile

mentorles wordt gymles, dan nog 2x gym ernaast en ik volg elke week een extra gymles (kon je je voor opgeven,, maandag et 8e)

1 van die 4 keren zal wel volleybal zijn ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyma maa 15, 2010 10:08 am

IK STA VANDAAG GEWOON 2X IN HET KLASSENBOEK BIJ DUITS. ze haat me, grafzooi, als je er bij ons 2x in staat moet je nablijven ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 4:09 am

vorig jaar bij scheikunde moest iemand een opstel van 2 a4'tjes schrijven over waarom een boterhamzakje zo handig is :S en dat is haar nog gelukt ook Shocked ik zou echt niet weten wat ik moest schrijven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 5:54 am

[quote="Suzanne"]vorig jaar bij scheikunde moest iemand een opstel van 2 a4'tjes schrijven over waarom een boterhamzakje zo handig is :S en dat is haar nog gelukt ook Shocked ik zou echt niet weten wat ik moest schrijven Razz[/quote]

wij krijgen soms ook van die rare strafwerkopdrachten,, bij duits had iemand zijn hw niet (we hadden toen nog niet het systeem hw niet, trakteren) en we moesten onderwerpen bedenken waar die persoon een opstel over moest schrijven,, hij moest de woorden gebruiken:
aardappel
schaap
filmster
meneer Stals (niemand mag die vent, geschiedenisleraar)
paarden
en amsterdam


in et Duits >.<

is em niet gelukt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 6:17 am

Vind je het gek, dat is echt moeilijk, ik zou hetook niet maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 6:20 am

de klas kwam met de woorden Razz
onze leraar Duits is echt de leukste leraar die we hebben Very Happy
het enige nadeel is het vak,,,

nu is de regel: huiswerk niet bij/gemaakt, trakteren de volgende les!
degene die aan het eind van het jaar het meest heeft moeten trakteren moet de hele klas van taart voorzien xD
nu hebben we dus elke les Duits een traktatie van iemand Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 7:41 am

grappige oplossing voor als iemand het hw niet maakt! XD lol!
hopelijk hebben niet te veel mensen hun huiswerk niet gemaakt, dan zit je de hele les te eten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 7:42 am

in de 1e klas bij geschiedenis ging de leraar bijna altijd uitdelen als hij te laat kwamen hij kwam heel vaak te laat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 7:46 am

Suzanne schreef:
grappige oplossing voor als iemand het hw niet maakt! XD lol!
hopelijk hebben niet te veel mensen hun huiswerk niet gemaakt, dan zit je de hele les te eten XD

dat hebben we soms wel eens or Razz
dan zijn er 5 mensen hun huiswerk vergeten ofzow,,, de leraar lesgeven met volle mond en van die opmerkingen ertussengooien als: hé deze smaak heb ik nog niet gehad =O

ik sta nog maar op 7x de nummer 1 heeft al 22 dus taart bakken moet ik niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 7:59 am

Imke schreef:
Suzanne schreef:
grappige oplossing voor als iemand het hw niet maakt! XD lol!
hopelijk hebben niet te veel mensen hun huiswerk niet gemaakt, dan zit je de hele les te eten XD

dat hebben we soms wel eens or Razz
dan zijn er 5 mensen hun huiswerk vergeten ofzow,,, de leraar lesgeven met volle mond en van die opmerkingen ertussengooien als: hé deze smaak heb ik nog niet gehad =O

ik sta nog maar op 7x de nummer 1 heeft al 22 dus taart bakken moet ik niet Razz

lesgeven met een volle mond? LOL

hoe kan je nou 22x het huiswerk niet maken? heeft die te veel geld ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 9:10 am

de traktatie moet niet persé duur zijn Wink
vaak is et iets van biggetjes of van die kleine mentos dingetjes Razz

en we hebben 3x duits in de week Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 12:18 pm

owh met 3x duits in de week kom je al snel op 22x na iets meer dan 7 weken ben je er al Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 12:21 pm

nu ik erover nadenk heb ik zelf ook 3x duits in de week, alleen vorige week niet want mijn lerares was bij de talentenjacht van de school van het podium gevallen en toen had ze haar pols op 2 plaatsen gebroken XD

eerder had diezelfde vrouw ook iets aan haar heup waardoor ze nauwelijks kon lopen en toen we vroegen hoe dat kwam zei ze: ik heb wild gedaan in de keuken en dat klonk heel fout XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyzo maa 21, 2010 3:47 pm

k kan geloven dat dat goet faut klonk Shocked

jou lerares is wel een brekebeen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptyma maa 22, 2010 10:45 am

het is met haar wel vaak dat ze ergens last van heeft inderdaad XD
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Emptydo maa 25, 2010 12:37 pm

Drie keer strafwerk gehad deze week.

1x frans; 10 appranderes overschrijven
1x wiskunde; 4 pagina's kopieren (alles overschrijven + tekeningen)
1x duits: 30x een kutzin overschrijven en die zin is 3 regels lang.

gaat lekker dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Gesponsorde inhoud





Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat maak jij allemaal mee opschool?   Wat maak jij allemaal mee opschool? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat maak jij allemaal mee opschool?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: School-
Ga naar: