Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Demi Lovato ongedeerd na auto-ongeluk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

Demi Lovato ongedeerd na auto-ongeluk Empty
BerichtOnderwerp: Demi Lovato ongedeerd na auto-ongeluk   Demi Lovato ongedeerd na auto-ongeluk Emptydo mei 06, 2010 3:31 am

Demi Lovato heeft een auto-ongeluk gehad, maar is ongedeerd. "Ik was vanmorgen nog zo slaperig dat ik mijn eerste kleine auto-ongeluk heb gehad" twitterde zij.



Copyright 2010,

Demi Lovato ongedeerd na ongeluk
- Demi Lovato heeft een auto-ongeluk gehad, maar is ongedeerd gebleven. Dit heeft de 17-jarige Disney-actrice getwitterd. "De dag is niet zo goed begonnen", twitterde Lovato. "Ik was vanmorgen nog zo slaperig dat ik mijn eerste kleine auto-ongeluk heb gehad."

Lovato hield niets ernstigs over aan het ongeval, maar haar fans waren in ieder geval flink geschrokken. De actrice stelde hen niet veel later echter gerust. "Aan iedereen die het zich afvraagt: Ik ben helemaal in orde! Bedankt allemaal!", twitterde zij.

Lovato heeft een relatie met Joe Jonas. De actrice en de 20-jarige zanger van de band Jonas Brothers waren al goede vrienden, maar de vriendschap groeide de uit tot een liefdesrelatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
 
Demi Lovato ongedeerd na auto-ongeluk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Demi Lovato and Jonas Brothers on GMA
» demi lovato bekendmakings film
» meeting demi lovato
» Hoe lang is Demi Lovato
» website demi lovato streetteam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Nieuws-
Ga naar: