Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 stukje in de Hitkrant.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
doldanielledol

doldanielledol


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Iets met een P

stukje in de Hitkrant. Empty
BerichtOnderwerp: stukje in de Hitkrant.   stukje in de Hitkrant. Emptyma apr 19, 2010 8:12 am

Demi in Hitkrant deze week zaterdag, 09:27 - 21 x bekeken-door wie?
BEDANKT EVA VOOR HET OVERTYPEN!!!!!!

LOVELY LOVATO
Waarom we Demi Lovato zo leuk vinden?
Redenen genoeg. Check ze hier...

FAME
'Ik stond al in de spolights toen ik nog maar 5 jaar was. We hadden op school Titanic gezien en ik moest tijdens een uitvoering My Heart Will Go On van Celine Dion zingen. Niet de meest briljante keuze, toch? Mijn moeder vond dat ik vooral heel lief was tijdens de show, haha!'

JUST FRIENDS
'Ik heb de beste vrienden van de wereld. Vooral Miley (Cyrus), de Jonas Brothers en Selena (Gomez) zijn heel belangrijk voor me. Miley is vooral geweldig. We praten elke dag en ze geeft me heel veel advies. Ik kreeg laatst zelfs een megalang sms'je waarin stond dat ze altijd en overal in mij geloofde. Hoe lief is dat!'

MEAN GIRLS
'Ik heb vanaf mijn 13de thuis les gehad, omdat ik vreselijk werd gepest. Ik deed één keer een optreden en de volgende dag ging er een petitie in de klas rond om me van school af te krijgen. Het was te erg voor woorden. Ik ben zelfs de wc's ingevlucht, omdat ze me op een gegeven moment in elkaar wilde slaan.'

LITTLE WOMEN
'Ik mis mijn familie echt vreselijk. Mijn ouders gaan om de beurt met me mee op tournee, maar mijn zusjes zie ik dan niet. Gelukkig kan ik door Desperate Housewives mijn zusje Madison nog zien. Zij speelt daarin Gabrielle's dochter Juanita.'

HIGH SCHOOL MUSICAL
'Dat gepest op school heeft uiteindelijk wel geholpen bij mijn carrière. Thuis kon ik heel veel aandacht aan mijn liedjes besteden en daardoor wilde ik ook echt iets met mijn muziek doen. Ik hoop nu wel dat ik ooit nog naar de uni kan om daar een muziekopleiding te volgen.'

RUMOUR HAS IT
'Er gaan altijd geruchten over mij en boys rond. De leukste die ik ooit heb gelezen is toen ik met een vriend van me op de foto was gezet, iedereen meteen riep dat hij mijn nieuwe lover was. Ehm, hij valt op jongens!'

LAUGHING MATTERS
'De Jonas Brothers zijn de meest geweldige boys ever. Op een gegeven moment had ik erge last van mijn maag en werd ik door de dokter op een speciaal dieet gezet, BRATT heette dat. Dat staat voor Banana, Rice, Applesauce, Toast en Tea. Ik was erover aan het praten en Joe vroeg me wat het betekende. Hij verstond me alleen niet, dacht dat ik iets heel mafs zei en bleef dat maar herhalen. Met zulke kleine dingetjes maken ze me constant aan het lachen.'

CHASING LIBERTY
'Wat zou ik doen als ik president was? Goede vraag! Ik wil meer muzieklessen op scholen. Er zijn zoveel scholen die geen fatsoenlijke muziekprogramma's hebben en dat is zonde. Voor mij was muziek namelijk het belangrijkste schoolvak en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt.'

SHE'S ALL THAT
'Ik zie mezelf niet als de nieuwe Miley. Ze is geweldig en heeft een geweldige carrière, maar we zijn heel andere meisjes en doen totaal andere dingen. Ik probeer heel hard gewoon Demi te blijven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/DddanielleR
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

stukje in de Hitkrant. Empty
BerichtOnderwerp: Re: stukje in de Hitkrant.   stukje in de Hitkrant. Emptyma apr 19, 2010 1:47 pm

dankje voor het posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
stukje in de Hitkrant.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Demi Lovato :: Overig-
Ga naar: