Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hee, it's me!

Ga naar beneden 
+2
Imke
Manonny
6 plaatsers
AuteurBericht
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 8:55 am

Hallo mensen!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Manon.
Ik ben 16 jaar (over iets meer dan een maand 17) en ik woon in de buurt van Doetinchem (ja, ik ben een Achterhoeker...).
Uhm.. ik zit in havo 5 (en doe dus over zo'n 7 weken eindexamen.. Shocked ).
Ik ben fan van Demi geworden door de Jonas Brothers. Ik zag haar in Camp Rock en toen ging ik filmpjes kijken op Youtube, naja, je kent dat proces wel. Ik vind haar cd's echt onwijs vet!
Mijn hobby's zijn dansen, zingen, muziek luisteren en winkelen met vriendinnen. Very Happy
M'n favo muziek is Jonas Brothers, Taylor Swift, John Mayer, Alicia Keys, Coldplay en U2.
Ow, en mocht je btw op het jonasbrothers.nl forum zitten, daar zit ik ook op. Wink
Owja, en ik heb ook nog Twitter. http://twitter.com/ManonEvers

Questions?
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 9:13 am

Welkom! Very Happy

en succes met je examens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijne

Marijne


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 29

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 9:22 am

Heey, welcome! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 10:16 am

Imke schreef:
Welkom! Very Happy

en succes met je examens Wink
Dankje!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
meghjade

meghjade


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-03-10
Woonplaats : dat hoor je niet te zeggen man

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 12:15 pm

welkom hier.
voor vragen pb naar de admin.

xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/meghjade
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyma maa 29, 2010 2:06 pm

welkom Wink

succes met het voorbereiden voor je examens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydi maa 30, 2010 10:00 am

Omg! Over 7 weken al examen?
nouja voordat ik eindelijk examen moet doen .. xD
ik moet nog 2 jaar Sad
pff.. kut vwo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydi maa 30, 2010 11:35 am

Fenna schreef:
Omg! Over 7 weken al examen?
nouja voordat ik eindelijk examen moet doen .. xD
ik moet nog 2 jaar Sad
pff.. kut vwo xD

Yup, over 7 weken al... Shocked
Haha, ik zat in de eerste en tweede ook op vwo, maar dat was iets te moeilijk, want ik heb dyslexie... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydi maa 30, 2010 12:25 pm

Manonny schreef:
Fenna schreef:
Omg! Over 7 weken al examen?
nouja voordat ik eindelijk examen moet doen .. xD
ik moet nog 2 jaar Sad
pff.. kut vwo xD

Yup, over 7 weken al... Shocked
Haha, ik zat in de eerste en tweede ook op vwo, maar dat was iets te moeilijk, want ik heb dyslexie... Rolling Eyes

op mijn school zijn deze week en volgende week ook al examens, maar dat zijn geloof ik vooral mondelingen, zelf zit ik in 4havo en zal waarschijnlijk ook pas over 2 jaar examen doen aangezien ik dit jaar waarschijnlijk blijf zitten

deze week heb ik ook veel uitval door die mondelingen, 4 uur op studieplein en 2 uur echt uitval *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydi maa 30, 2010 12:27 pm

owh en voor wie niet weet wat studiepleinen zijn, dat is iets irritants op mijn school waar je moet gaan zitten als je les uitvalt en dan huiswerk moet maken

en daar kan je ook studie-uren doen, waar wij er aan het eind van het jaar 64 van moeten hebben Sad

maar ze zeiden eerst dat we er 80 moesten maken, een paar weken geleden kregen we opeens te horen dat het er maar 64 zijn :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Imke

Imke


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 07-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hulst

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydi maa 30, 2010 1:18 pm

studieplein
lijkt een andere naam voor wat wij stilteruimte noemen

je moet stil zijn en hw maken of leren,,

ik kan et wel goed vinden met 1 van de toezichthouders xD vandaag 3 uur mee zitten kletsen (a) andere leerlingen me in dat lokaal vet vreemd aankijken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptywo maa 31, 2010 11:21 am

Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptywo maa 31, 2010 11:55 am

Imke schreef:
studieplein
lijkt een andere naam voor wat wij stilteruimte noemen

je moet stil zijn en hw maken of leren,,

ik kan et wel goed vinden met 1 van de toezichthouders xD vandaag 3 uur mee zitten kletsen (a) andere leerlingen me in dat lokaal vet vreemd aankijken Razz

3 uur :O

bij ons hebben ze ook toezichthouders die wel aardig zijn, maar de school wou ze ontslaan vanwege besparingen, maar met een handtekeningenactie en een actie op hyves hebben we dat tegen gehouden, dus nu mogen ze blijven en krijgen ze opslag XD

wij hebben ook een stilteruimte op school, maar dat is bedoeld om emoties te uiten ofzo, of te bidden (zit op een katholieke school) en als je opa is overleden ofzo kan je vragen of de kaars die daar staat aan mag..
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptywo maa 31, 2010 11:55 am

Manonny schreef:
Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral

kan me niet voorstellen dat als er geen docent ofzo zit dat het er altijd echt stil is XD

hoe gingen de mondelingen en tentamens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptywo maa 31, 2010 12:35 pm

Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral

kan me niet voorstellen dat als er geen docent ofzo zit dat het er altijd echt stil is XD

hoe gingen de mondelingen en tentamens?
M'n Frans monedling ging super goed! Maar m'n Nederlands mondeling ging iets slechter.. (ik had een 5..) Neutral
En de tentamens, ja... wiskunde, economie waren wel lastig.
Morgen heb ik nog engels, maar daar kijk ik niet zo tegen op. Beetje een verhaaltje vertellen in het Engels en iets vertellen over de boeken die ik heb gelezen.. Smile

Maar ik las dat je in havo 4 zit en waarschijnlijk blijft zitten? Jammer. Rolling Eyes Vorig jaar waren er bij ons op school ook veel in havo 4 blijven zitten, ongeveer een hele klas. Shocked (Ik ook bijna..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydo apr 01, 2010 3:30 pm

Manonny schreef:
Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral

kan me niet voorstellen dat als er geen docent ofzo zit dat het er altijd echt stil is XD

hoe gingen de mondelingen en tentamens?
M'n Frans monedling ging super goed! Maar m'n Nederlands mondeling ging iets slechter.. (ik had een 5..) Neutral
En de tentamens, ja... wiskunde, economie waren wel lastig.
Morgen heb ik nog engels, maar daar kijk ik niet zo tegen op. Beetje een verhaaltje vertellen in het Engels en iets vertellen over de boeken die ik heb gelezen.. Smile

Maar ik las dat je in havo 4 zit en waarschijnlijk blijft zitten? Jammer. Rolling Eyes Vorig jaar waren er bij ons op school ook veel in havo 4 blijven zitten, ongeveer een hele klas. Shocked (Ik ook bijna..)

tja 4havo wordt ook heel lastig gemaakt zodat de slagingpercentages van de school hoger liggen, en sowieso is het een groot verschil met 3havo omdat je nu veel meer zelfstandig moet inplannen enzo

lijkt me wel lastig om te gaan vertellen over de boeken die je in een paar jaar heb gelezen, maar ben blij dat jij er niet zo tegenop ziet
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptydo apr 01, 2010 3:43 pm

Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral

kan me niet voorstellen dat als er geen docent ofzo zit dat het er altijd echt stil is XD

hoe gingen de mondelingen en tentamens?
M'n Frans monedling ging super goed! Maar m'n Nederlands mondeling ging iets slechter.. (ik had een 5..) Neutral
En de tentamens, ja... wiskunde, economie waren wel lastig.
Morgen heb ik nog engels, maar daar kijk ik niet zo tegen op. Beetje een verhaaltje vertellen in het Engels en iets vertellen over de boeken die ik heb gelezen.. Smile

Maar ik las dat je in havo 4 zit en waarschijnlijk blijft zitten? Jammer. Rolling Eyes Vorig jaar waren er bij ons op school ook veel in havo 4 blijven zitten, ongeveer een hele klas. Shocked (Ik ook bijna..)

tja 4havo wordt ook heel lastig gemaakt zodat de slagingpercentages van de school hoger liggen, en sowieso is het een groot verschil met 3havo omdat je nu veel meer zelfstandig moet inplannen enzo

lijkt me wel lastig om te gaan vertellen over de boeken die je in een paar jaar heb gelezen, maar ben blij dat jij er niet zo tegenop ziet

Ja klopt, die overgang van havo3 en havo4 vond ik ook heel groot! Maar havo5 is wel weer wat simpeler dan havo4...

En Engels ging super goed! Ik had een 6,5 voor die boeken(waarvan ik er van de 6, 3 niet had gelezen, en toevallig vroeg ze die 3, maar die had ik wel goed voorbereid. Very Happy ) en ik had een 7,5 voor de uitspraak, ik ging iets vertellen over reizen, en toen ging de docent over New York vertellen, en daar ging ik toen lekker in mee, dat was een eitje! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyvr apr 02, 2010 2:53 am

Manonny schreef:
Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Suzanne schreef:
Manonny schreef:
Wij hebben ook een stilteruimte, maar daar mag je vrijwillig gaan zitten. Daar zit ook geen docent ofso, het is er gewoon altijd stil... Wink

@Suzanne, ik had afgelope 2 weken ook mondelingen en tentamens gehad. Neutral

kan me niet voorstellen dat als er geen docent ofzo zit dat het er altijd echt stil is XD

hoe gingen de mondelingen en tentamens?
M'n Frans monedling ging super goed! Maar m'n Nederlands mondeling ging iets slechter.. (ik had een 5..) Neutral
En de tentamens, ja... wiskunde, economie waren wel lastig.
Morgen heb ik nog engels, maar daar kijk ik niet zo tegen op. Beetje een verhaaltje vertellen in het Engels en iets vertellen over de boeken die ik heb gelezen.. Smile

Maar ik las dat je in havo 4 zit en waarschijnlijk blijft zitten? Jammer. Rolling Eyes Vorig jaar waren er bij ons op school ook veel in havo 4 blijven zitten, ongeveer een hele klas. Shocked (Ik ook bijna..)

tja 4havo wordt ook heel lastig gemaakt zodat de slagingpercentages van de school hoger liggen, en sowieso is het een groot verschil met 3havo omdat je nu veel meer zelfstandig moet inplannen enzo

lijkt me wel lastig om te gaan vertellen over de boeken die je in een paar jaar heb gelezen, maar ben blij dat jij er niet zo tegenop ziet

Ja klopt, die overgang van havo3 en havo4 vond ik ook heel groot! Maar havo5 is wel weer wat simpeler dan havo4...

En Engels ging super goed! Ik had een 6,5 voor die boeken(waarvan ik er van de 6, 3 niet had gelezen, en toevallig vroeg ze die 3, maar die had ik wel goed voorbereid. Very Happy ) en ik had een 7,5 voor de uitspraak, ik ging iets vertellen over reizen, en toen ging de docent over New York vertellen, en daar ging ik toen lekker in mee, dat was een eitje! Razz

zo dat is knap! gefeliciteerd
fijn om te horen dat 5 havo weer wat makkelijker wordt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nienkeworld

nienkeworld


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : dongen

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyvr apr 02, 2010 2:37 pm

is het jonasbrothers forum leuk 🤓
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/nienkeworld
Suzanne

Suzanne


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : La La Land

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyza apr 03, 2010 2:29 am

weet ik niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Manonny

Manonny


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Planet Earth

Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Emptyzo apr 04, 2010 6:09 am

nienkeworld schreef:
is het jonasbrothers forum leuk 🤓
Ja, vind ik wel, alleen is het een beetje dood de laatste tijd, rond Kerst was het wat drukker... maar het is best leuk hoor! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hee, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hee, it's me!   Hee, it's me! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hee, it's me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie :: Stel je voor-
Ga naar: